17 mars, 2010

Nio dagar till löning

Sovmorgon. Lill lördag. Strålande solsken. Shysst morgonvikt ^^
Orsakerna till att det borde vara en bra dag är otaligt många. Ändå är det inte det. Har ett vagt minne av att jag lovat migsjälv att 2010 skullebli ett bra år. VAR gick det fel?

Fick brev från vårdcentralen idag, de avslutar mitt ärende då alla provsvar är okej och de hoppas jag mår därefter. Annars är jag välkommen att söka igen. Jag menar - SUCK! Labbsvar utan anmärkning, tänk om det vore så lätt, säg det till min kropp med!

Tappert försök till träning idag på morgonen. Men efter två kilometer spottandes och fräsandes på löpbandet gav en tämligen ilsk Ulrika upp! Min kropp vill inte. Det är kraftprov bara att ta sig upp för trappen hemma. Jag är kaputt.

1 kommentar:

  1. Ja man fick ju iaf äran att få veta varför morgonvikten var schysst.... ^^

    Jag skulle oxå spotta o fräsa efter 2 km på ett löpband....fast mest sukta efter syre... :P
    HurtbulleUlle!!!

    SvaraRadera