25 mars, 2010

Näst bästa inte alltid illa

Ledig torsdag, helt snuvad på njutning och nöje. Vaknade inatt och var helt bomtät i näsan! Och ärligt, vem kan sova när det känns som att det krupit upp två imigranter i näsan och gömt sig?? Så jag upp o snurra, leta i mörket sömnig och sne, efter nässpray. Svor ve och förbannelse "när jag väl hittar flaskaset, då jävlar ska ni få känna på nässpray!" Sagt och gjort tyvärr.. Tillfälligt sinnesförvirrad, halvvaken och allmänt irriterad av min störda nattsömn kan hända att det blev mer än två spray om man säger så..... Men fan vad bra jag andades sen!
Varav jag vaknade imorse med känslan av att jag knarkat bort halva skallen.. =( Näsan vägrar sluta rinna, jättemigrän och feber. Ynk Ynk Ynk Gått hemma och bärt saker fram o tillbaka i ett tarvligt försök att tänka på annat. Men det går inte, jag är sjuk, och kärlekskrank.
Men no boys för fröken, nu ska vi HEtoxa. Försökte träna ist. Men hey, I'm no good still. Satt o deppade och tog beslutet. Varsågod Ulrika, önska dig vad du vill, du fååååår. Häagen-Dazs chokladglass blevde det, nextbest thing, men fuck so gooood ^^

(Bjöd mig själv till syster igår på våffelkalas, med vanlijglass, grädde och hjortronsylt. MUMS! Därav inga våfflor idag, glass ist hihi. Och imorgon, Kinamat. Nej jag kommer inte alls nojja mig på vågen i helgen... =P)

1 kommentar:

  1. Ujuj....det är veeerkligen synd om dig!!! Hoppas näsan sitter kvar, för du ser så skum ut utan den...har jag märkt...

    Det är nog inte bara vågen som får höra ditt ynk i helgen... *suck* ;)
    Krya på dig kompis!!!

    SvaraRadera