09 mars, 2010

Kära Måndag

Jag hade redan igår kväll när jag la mig bestämt mig för att jag hatade dig. Och det har jag gjort. Men överaskande nog lika delar älskat dig.


Lämnade in bilen på verkstaden imorse redan klockan sju. Jag har fortfarande inte hört ett ljud om hur den mår =( Jag menar, hur lång tid kan det ta att skruva i en lampa och svetsa ett hål på ljuddämparen?! *SUCK* Men jag har ju fått mig ett par fina kilometer i solskenet idag tackvare det, inte illa, inte illa alls. Lite mera trögt att gå upp en timme tidigare imorgon för att GÅ in till jobbet i -7 grader!

Har haft en riktigt ruskig natt med massa mardrömmar om pojkar, killar och män i mitt liv. En salig soppa och röra! Vaknade alldeles svett och genomgenerad! Detta har surrat i huvudet på mig hela kvällen och jag går nu till sängs med en dundrande migrän. Med löften om att säkert drömma om detta mer. Hm. Intressant. Jag måste förövrigt hitta fritid i mitt liv att få sova! Och städa. Och träna. Och, Och, Och...... Haha Jag har för lite tid och för mkt att göra! =P

4 kommentarer:

  1. Jag som trodde du hade en grabb att drömma härliga drömmar om, istället för att drömma mardrömmar om massa andra :P

    SvaraRadera
  2. Hahaha Jaaa..... Han visade sig mer passa in i mardrömsbilden? =P McDreamy är en svår snubbe att kroka fast ska jag be att få säga!

    SvaraRadera
  3. Så du kasta honom på recyclingen ? :P

    Bara så du vet,porrbranchen är full med bra och reko killar,vi behöver dessutom lite ungt frächt lammkött ;)

    SvaraRadera
  4. De är vassleprotein, typ de som blir över när man gör ost! så de ska allt vara veggie! :D Inte sett dig på gymmet på länge nu, har du gett upp eller är vi bara där olika tider? :D

    SvaraRadera