30 mars, 2010

Frukost, en god vana - Men

Vi har lite dela meningar om vad just en sådan här god vana optimalt bör bestå av. Jag, och Olle. Jag har ju för vana att äta gröt. Spannmålsklister hävdar Olle. Bra o Billigt säger jag! Det ena utesluter ju inte nödvändigtvis det andra ;P Men jag har givetvis mest rätt! =D Så illa ser det väl inte ut ändå??


Sitter just nu och ihärdigt knastrar och pickar i mig morgonens grötransonering. Blev visst en tämligen sen och trög start på tisdagen. Bara för att jag i natt låg med de sista kapitlena i en jättebra bok som jag inte kunde lägga ifrån mig! Lipa och snörvlade ända in på småtimmarna innan den var slut, tjejigt värre...

3 kommentarer:

  1. Whooot??? 0.0 Har du ff kvar av sylten? Du måste snålat så....

    SvaraRadera
  2. Hmmm...det ser ut som det jag höll på att kliva i ute i trapphuset i lördags kväll när grannen hade fjortisfyllefest. :P Fast det var lite brunare...o mer lättflytande...och med mindre mjölk..

    Jag föredrar bacon&ägg-frukost...då håller man sig mätt i evigheter!! ^^

    SvaraRadera
  3. Hahaha Tro det lr ej Helena, men här har faktiskt inte snålats. Det är NY LIKADAN sylt ^^

    SvaraRadera