08 mars, 2010

15 Min 800Kr

Då var helgen genomlevd och lagd till vila. Träning, mys, melodifestival, film, sovmorgon, vasalopp och övrigt lyx. Vad mer kan en simpel flicka som jag kräva av två lediga dagar? Allt få ligga i ryggläge på mjukt underlag och skratta, ta det lugnt och bara må bra, jag ger helgen betyget TOPP! ^^

16.15 idag, togs betlutet att om den där jackan jag vart ute på överby och provat ett otal gånger faktiskt hängde kvar i butik. Då var det meningen att vi skulle förenas och möta våren ihop. Sagt och gjort. Och nu sitter vi här ihop och bara trivs. Vi har provsuttit, stått, legat, sovit, surfat, dansat, lagat mat, diskat. Perfect match I say. *love*

Olle har under kvällen agerat personal shopper och guidat mig genom Granngårdens sortiment av gummistövlar. Min nästa tilltänka investering har alltså redan börjat att ta form. Den här gången tänkte jag satsa lite mer på kvalite än design. Det landade på knalligt röda Tretorn, vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Jag är ju partisk, men jag anser det vara en klok kommande investering! ^^
    Jackan satt ju som gjuten!! Men är det inte lite tidigt på året att börja visa benen i shorts?? Eller har du elefanthud på dom?? ^^

    Snart är det helg igen....

    SvaraRadera
  2. måste glömt detta!! vad är det för fel på dom?!?

    SvaraRadera