04 mars, 2010

JAG VILL INTE BLOGGA

Bloggtorka är det väl kanske inte säsong att kalla det. Senaste tidens bloggar har frusit inne? Haha Inte för att jag inte har ngt att skriva om. Men för att jag inte vill dela med mig. Just nu. Mitt liv flyter på lite i kulisserna medans ni får nöja er med lite tidsfördriv, som förmodligen bara är kul för mig! =P But why should I care 'bout you?!

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Fnittrig o Glad ^^

Favoritgodis: CHOKLAD

Är det nåt du absolut inte äter: I nöd har man inte råd att vara kräsen. Men begagnad mat? =P

Kläder just nu: Tvättoutfit - Vinröda leggins o Lila hood *tumme upp*

Musik just nu: Bandit Rock (radio)

Vad sa du senast: "Du borde ringt mig förut, jag somnade om! =D"

Sommarplaner: Lida och plåga andra...

Fisk eller badkruka: Fisk

Saft eller alkohol: Saft med alkohol?

Hur många kuddar sover du med: 5 st

Favoritväder: SOL

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En vän, En kniv och hängmatta?

Spelar du nåt instrument: Nopp. Totalt obegåvad.

Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart =P

Sparare eller slösare: Sparare, hamstar allt! Kan vara bra att ha..?

Bästa film: ---

Tror på liv på andra planeter: Självfallet! Jag är ju därifrån? O.o

Kommer du ihåg din första kärlek: Jaaa då ^^

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet. =)

Tror du på mirakel: Hm. Ja, hoppas de finns iaf.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Allt är möjligt bara man vill!

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja verkligen!

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, upplever man misstag så var det aldrig kärlek.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2½ det är lagom..

Bio eller promenad: Promenad

Är du kittlig: Try me

Snarkar du? Ingen som klagat =P

Stjärntecken? Oxe

Rädd för insekter? Insekter är opålitliga och äckliga.

Äckligaste insekten: Spindlar alternativt fästingar

Det här är jag bra på: Synas, höras, vara bäst, vara speciell, vara glad, vara MIG =D

Bästa bok? En triologi av Johanne Hildebrandt första bok, Freja

Vad vill du jobba som? ---

Chips, morötter eller godis? Godis

Pizza eller hamburgare? Pizza! ^^

Skriver du dagbok? Nope, folk skulle väl läsa den förstås..

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Man ska aldrig säga aldrig.

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Ordnat kaos ;P

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut! Bring it!

Saltar du på maten? Inte min egen, jag lagar perfekt ;P

Gillar du att sjunga? Ja, mina grannar älskar mig!

Anser du att du är stark? Nej, ynklig är mitt andra namn ^^

Brukar du sola? Waste off time, lakans looken klär mig =P

Röker du? Nej!

Snusar du? Nej!

2 kommentarer:

  1. *fnissar åt dagboken* ^^

    SvaraRadera
  2. haha jaså du e också vaken! =) Gött tråkigt o va sjuk, kan ju bara ligga här som en klubbad säl! :(

    SvaraRadera