22 mars, 2010

Jag bjuder på min helg

För er som vill veta. För er som kanske bryr er. Men som aldrig frågar. (oOo det var bittert som fan)

Fredag: Efter träning och näringsriktig middag såg fredagkvällen ut så här. =) Mys hemma i soffan med glass, tvbrus och korssord.

Lördag: Stora dagen D innebar som bekant då personalfest, Wii ^^ Detta var mitt bidrag till källens buffe, kladdkaka! Ren tortyr att baka den på fredag och gå och lukta på den ända till lördag utan att få äta! Och när det tillslut var dax hade jag ätit mig så mätt på det mina kollegor lagat så jag orkade inte.. Suuuuper go mat verkligen! Spriten var det inget fel på heller ;P

Söndag: Så här hade jag förhandsbokat och planerat min söndag. I efterhand kan jag säga; att det var precis så här den var! En sanning med modifikation visserligen ^^


Olearys: Förfesten på RestaGård innehållandes obegränsat med mat, efterätt, snacks och sprit =P Packades senare på kvällen ihop och togs vidare till Thn och Olearys för fortsatt intag av alkohol. En del hade sina köttstumpar med sig sen tidigare på kvällen. Andra ringde in sina. Och för oss unga obundna gick mobilerna varma =D Till slut var klockan nattamat, sen stod vi snedsupna damer på rad och tackade för oss allt eftersom var och en blev upplockade, redo för resten av natten.
Ytterligare en helg med betyg, TOPP! Nu vet ni lite om hur jag hade det. Hur var eran helg?? =)



2 kommentarer:

  1. Hmmm...min helg var betyyyydligt mindre spännande. :( Sprit, dator, tv, soffa...efter en arbetsdag... *suck*

    Gillar verkligen vimmelbilden...kan man se mera glad ut än du??!! ^^ Kan leendet bero på det där "nästan-tuttgrepp-greppet" eller? :D

    SvaraRadera
  2. Dendär kvällen med tv och glass, det är nästan så jag får ta och göra den jag också! Låter så gött! :D

    SvaraRadera