29 september, 2009

Med öppna armar


Fick ett MMS imorse som inte bättre kunde skildrat känslan som säkert slog ner som ett isblock över många nyvakna svenskar på väg till jobbet. Även jag drabbades hårt av denna otäcka överaskning. Men nu är den här, bara att ställa väckarklockan ett snäpp tidigare.

Under kvällen har en rad väntade återseenden gjorts. Och givetvis välkomnar jag er hjärtligt tillbaka. Som alltid ^^ Oavsett hur fittsurt och gnälligt det är, hur länge det än dröjer så vet jag ju att alla återvänder tids nog. Och hur njutbart är det inte, att skåda stolthet totalt nedbruten komma ålandes tillbaka för att åter få styrka sig i min strålglans. Det är väl helt enkelt så att det bara finns en av mig.

Åkte som sagt till IKEA igår för att köpa ett badrumsskåp för 700. Kom hem med stolar till ett värde av 1600.. Åkte idag till OBS för att TITTA på lampor och kom hem med gardiner för 400.. Och jag kunde inte vara nöjdare! Vad mer ska jag spontant byta ut och slänga bort ur mitt liv innan veckan är över?! ^^

http://www.youtube.com/watch?v=SUiqUFiD6gI

1 kommentar:

  1. Men..hallååå...jag vill ha royalties för att du använder mitt foto!!! Dyyyyrt blir're!!!! Så Ikea-shoppa inte bort alla dina slantar... ^^

    SvaraRadera