26 september, 2009

LÖNEFREDAG

Idag är dagen man med jämna mellanrum loggar in på internetbanken bara för att. Bara för att titta på den. Njuta av den medans den finns där. Lönen. ^^

Torsdagkvällen blev oväntat längre än planerat med ny bekanskap i soffan tittades det på "Män som hatar kvinnor". Mkt trevligt! Dock oootroligt segt att pilla sig ur sängen och till jobbet i morses när sömnen varit bristfällig.

Dagens prestation - Toscakaka. När det var dags att komma ut ur ugnen drog den en djup lättnads suck, och sjönk ihop till ingenting. HM, intressant! Tvingades jag tänka för att inte bli förbannad. Tackar Kaj Pollak för tipset..

Sitter djupt försjunken vid datan och läser om alternativa metoder att sänka sitt kolesterol bla. (Förövrigt en väldigt läsvärd artikel som rekomenderas! http://www.nyfikenvital.org/?q=node/147 ) när mobilen plingar till och detta MMS uppenbaras på skärmen:


Ödets ironi. Dessutom pizza MMS nummer TVÅ denna veckan av samma individ! Jag borde svarat att jag inte njuter med ögonen.. Detta drog upp en diskussion som resulterade i att på söndag battlas det i pizza ätande. Och jag har redan lovat att vinna för att få min pizza gratis plus en. *nöjd* Jag är redan hungrig... *räknar ner timmar till söndag*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar