28 september, 2009

.:Fettohelg:.

Började redan lördag förmiddag med att jag hade bakat en stor toscakaka till jobbet som givetvis smakades av i flera omgångar efter lunch..

Lördagkväll dukades upp i soffan, med två olika sorters chips, ramlösa och film. Mys! Dock avnjöts det i gott sällskap så allt hamnade inte runt min slanka midja.. ^^ Såg Ladder 49 - Typisk tjejfilm, bra, inte överväldigande bra. Och Da Vinci Koden - Väldigt bra! Att jag inte sett den tidigare, inte annat än att man får sig en tankställare kring "sanningarna" i biblen. =) Kvällen avslutades först kring två snåret, en trött flicka stöp i säng för att vakna kl sex igen redo för mera jobb, då med pandaögon och en andedräkt som kunde döda småbarn..

Söndag förmiddag bjöd på mera kakor och efter jobbet slukades restrerande chips från kvällen innan. Farligt att lämna sådanna frestelser framme =P Kvällen var bokad för Uddevalla så det var bara att haka på den extra långa "gå bort" tarmen och bege sig. ^^

Och nu sitter Jag här.
Trött, mätt och sönderskrattad. En pizza senare och 7 kronor rikare kan jag summera att det är så här man ska avsluta en bra vecka! Storstilat =D Trots att jag anklagats för min enkelspåriga personlighet och psykiska övergrepp var kvällen värd en Dumlekola, som tack för trevligt sällskap? ^^ Den följer iaf med mig till sängen nu där den ska få gå sitt öde till mötes..

Go'Natt!

1 kommentar:

  1. Vilket svullo du är kompis!!! :) Fast jag har vart lika onyttig själv på sisteone... :P

    SvaraRadera