22 februari, 2010

Jag blir så förbannad.

Talade precis med labb på torpavårdcentral för att få reda på vad mina blodprover gett för resultat i förhållande till mitt tillstånd. Alla prover var bra.

Jag ifrågasätter - Verkligen, alla? Men det äÄär ju inte bra?!
- Du påstår att du är dålig?
- JA?!
- Ja du ha lite lågt kalium. Men det är inget vi gör ngt åt.
- Men det är ju inte bra?! Jag har haft ett helvete hela helgen!
- Jag sätter upp dig på samtalslistan med en joursköterska så får vi se vad ni kommer fram till.
- Tack!

Jag gogglar kalium brist - Vad fan får man av kaliumbrist om inte muskelsvaghet, störd nervfunktion och kramper?! Det är ju ganska precis vad jag upplever! Där står det att man har så lite kalium i kroppen att det är jätte viktigt att nivån hålls bra och att små förändringar påverkar hjärtat och dess funktion massor.

Jävla stolpskott! Jag blir så rasande att om inte sköterskan ringer sen och har kopplat ett och två ska jag släpa benen efter mig till torpavårdcentral och HJÄLPA HENNE GOGGLA KALIUMBRIST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar