24 februari, 2010

Alltså, Jag typ älskar dig!

Hur kan livet stämma så bra ibland?
Har idag jobbat för första gången på en vecka igen. Och fått det bekräftat att kroppen inte var redo. Musklerna krampade, spreta och drog åt alla håll utom dit det var meningen. Men väl på jobbet var det bara att bita ihop och hålla masken right? Efter jobbet straffades den sorgliga oformliga massan som var jag med 2½ timmar på gymmet, med ngt som kan klassas som livsfarlig aktivitet när du inte har kontroll på lemmarna som trots allt sitter fast i bålen på en.

Hur ledsen och nedstämd som helst tvingade jag migsjälv att samla min sista kraft till att lyfta handen och låsa upp postfacket för att plocka ut vad som förmodligen skulle vara reklam från netto, lidl och jysk....... MEN! Döm av min förvåning! Ingen reklam!

Ist. Min lönespec som var lika upplyftande som förra månaden, om inte mer! Och paket! Jag älskar paket! Och jag älskar choklad! Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Choklad är jättebra om man har kaliumbrist....tror jag iaf.. ;) Annars är det säkert bra för nåt annat. Mumsa på med gott samvete!!

    SvaraRadera