14 februari, 2010

14 Februari



Känner mig på ngt vis tvingad att lägga in en kommentar om Alla Hjärtans dag. Det är ju idag! Vart en tämligen menlös och ruskig dag dessutom. Med bristfällig sömn, isande kyla, jobb, illamående, migrän och allmänt tjaffs o bekymer som alltid. Så jag har egentligen bara jobbat och sovit. Alla Hjärtans dag kan slänga sig i väggen!

Iaf, redan fem imorse kom första sms:et, det var pappa, men det är lite fusk för han går ju alltid upp så tidigt så det är klart att han var först ut ^^ Nu är klockan snart tolv och det trillar fortfarande in små hälsningar och folk som tänker på en. Visst; roligt, mysigt och omtänksamt på alla vis jag menar inte det. Men jag vill bara säga att, Jag tycker lika mkt om er igår, som idag som imorgon! Fånigt att det ska behöva vara 14 Februari för att folk ska komma ihåg att ta vara på varann.

Dagens Parentes:

(På köksbordet står Alla Hjärtans Dag blommor från min fina Kristofer, lite oväntat, mkt roligt. Värmer hjärtat så här in på småtimmarna. Tack så mkt Älskling, tycker om dig massor.)

2 kommentarer:

  1. Lugnt gumman.. inte så mycket men lite som man säger, tycker vi satsar på bio och mat på koppargrillen imorgon också och låtsas att de är alla hjärtans dag då också ;)

    SvaraRadera
  2. Cookie Dough är visst god!!! Sådeså! ^^ Och är man förkyld förresten, så glider nästan vad som helst i glassväg ner i strupen... :P

    Och ang. Ynk...varför vill du ha ersättning?? Förstod du inte att det var ett dolt tributeinlägg till dig.. ;)

    SvaraRadera