20 juli, 2010

Vi har det bra, vi här bak i bilen - Eller?

Så var den där evighetslånga sista semesterveckan över och jag finns där jag hör hemma. Bakom datorn på jobbet, 6.30-15.oo måndag till fredag i fem veckor framöver. Övrig tid kan man aldrig vara säker på var man har mig =P [läs i höger alt vänster sänghalva..]

När jag åkte hem från min vistelse i dalsland i förra veckan var jag en knapp suck från att stuva hela bilen in i en stor älgrumpa och dennes avkomma, älgkalv alltså =P Som tur är! Har jag ju så bra bromsar på bilen tack vare min braiga pojkvän ^^ så vi klarade oss allihop, Jag, älg, älgrumpa och kalv =D


Mitt dussin med ägg jag hade i baksätet hade nog inte velat beskriva mötet lika succéartat och lyckligt gissar jag....

1 kommentar:

  1. Ny header...ujuj...tåå tööööt man är!!! ^^

    Skönt att du klarade dig från att bli the moose centipede...face in that moose ass.. :P
    Jag beklagar äggen..

    SvaraRadera