07 juli, 2010

2 Månader, and still going strong

Japp så är 'e! =D Helt fantastiskt vad fort två månader går! Och förutom det, blev 6 Juli en heldag på Liseberg med allt vad det har att erbjuda. Var perfekt väder, lagom med folk, lagom köer, god mat, god glass OCH godis =P När dagen till slut var över var fröken, som sig bör efter en dag på liseberg, omtumlad och omskakad på alla de vis =P Trött, mätt, men framför allt syns det väl vad lycklig jag är? =D

I bilen hem fick jag med mig förutom min Samuel, inte mindre än 4kg choklad! =D=D Min lycka var gjord. Jag kunde inte haft en mkt bättre dag! ^^

Den lilla gröna ormen heter Örjan. Honom vann jag också. Man skulle kasta små ringar kring halsen på en massa uppradade flaskor. Samuel sa - Se, där är det aAaldrig ngn som vinner. Det är så svårt att träffa. Det lät som en utmaning. Tagen och vunnen! ;P

Dagens Parenetes
(Dagens stjärna går till S som på vägen hem i bilen körde ihjäl en mås. Det finns nog många i världen som skulle vilja tacka för det =P Inte så alltså, men, there is plenty..)

2 kommentarer:

  1. Waow jag har alltid undrat vad det är för folk som kör ihjäl måsar 0.o

    Jag efterlyser ett bättre kort på Örjan & ett late night meal @ donken, förutom flotten alltså.

    SvaraRadera
  2. Åh...en vacker fröken fullastad med choklad...kan det bli bättre?!? ^^

    SvaraRadera