22 juli, 2010

För att ingen är så bra som JAG!

*Cha la la* På att vara tvär, ledsen, besviken, besvärlig, musslig, inåtvänd och egen that is! Låt oss sammanfatta det som - Speciell. Innefattar givetvis MKT mer possitiva egenskaper, men inte just idag =P


Således knackade det ikväll på dörren och där stod 30 rosor och ville in. Hur fina är de inte?? =) För varje stjälk jag skar fick jag en chans att tänka över begågna synder, känsloreaktioner, tidigare erfarenheter och mitt eget agerande. Intet mkt klokare, men nu står de på köksbordet och doftar ljuvligt och det känns litet bättre i hjärtat. Inte annat än man undrar vad som knackar på imorgon om jag inte vaknar och känner mig mildare till sinnet... ;)
Dax att lägga en låång låångsam hjärtslitande och inte minst svettig dag åtsidan, för en ny förhoppningsvis bättre morgondag.
Go'Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar