23 juli, 2010

Tacka fan för Fredag!


Torsdagar har aldrig varit en av mina favorit dagar. Det tycks ha följt mig ända sen skolåren (idrott på torsdagar =P), och nu även i arbetslivet. Vad tusan ska vi med torsdagar till?! Vaknade med blixtrande migrän imorse, dygnsura vårdtagare hela dan, planering av scheman som inte vill bli "perfekta", hällregn och mens.

Men preciiis när jag kom innan för dörren hemma knackade tio rosor till på dörren! =D Men idag hade de tagit med sig sina allra bästaste kompisar thaimat o glass oxo! =D=D Hur lycklig flickvän är man inte då?? Känner mig väÄäldans bortskämd, och mätt. =D Mest mätt.... XD

Så nu sitter jag här med en krampande mensmage, rapar currykyckling och känner mig tämligen lycklig!

Ska jag bara koppla strypgrepp om fredagen imorgon när jag vaknar och suga livet ur den till sista droppen!! Sen är det HELG!

TJING PÅ ER! =D

2 kommentarer:

  1. honsomintelängerärhungrig23 juli 2010 kl. 09:24

    Fifan vilken äcklig bild :S TIll min frukost?!
    S K Ä R P N I N G

    SvaraRadera
  2. Hmmm....det var en minst sagt konstnärlig bild... ^^
    Väldigt avis på maten...säg åt S att vårat dörrhandtag oxå funkar ypperligt att hänga mat o glass på!! :)

    Tjing!

    SvaraRadera