07 juli, 2010

Älskade ork, var är du?

Jag har nog haft för mkt semester. 4 veckor är för länge. Det sa jag redan förra året, varför tog jag 4 i år igen?? Känner mig fullständigt drenerad på samtlig energi. Inte direkt utvilad och sprudlande glad alls. Kan ju iofs bero på bristande sömn och överexponering av solsken =P

På att jag mest ligger som ett utslitet våp i solen hela dagarna för att sedan sitta som i symbios med dataskärmen vid Facebook hela kvällarna för att frenetiskt försöka vara bättre än min syster på alla hjärndöda spel... ^^ KAN vara så...

Nu längtar jag till en annan form av vardag. Till ngn form av rutin. Så där som när man känner att man är sugen på ngt godis men inte riktigt vet preciiis vilket. Jag har bara aningen. Mest troligt kommer jag väl bli besviken och längta tillbaka till semestern när jobblivet väl börjar igen. Precis så som det ska vara? =P

Nu drar jag iaf för ett behövligt miljöombyte. Dalsland here I come! I packningen finns - Biniki VS. Blåställ (Y)

1 kommentar:

  1. Mobilen funkar fint, perfekt när man ligger såhär strax innan fyra och inte kan sova!! Kan meddela att Johannes sover sött sedan två timmar tillbaka, och jag ligger här klarvaken... INTE KUL! =P

    Ska försöka hålla dig uppdaterad angående mobilen! =)

    SvaraRadera