06 januari, 2010

Hela världens lilla ovän

Sitter i skrivande stund på jobbet och tänkte att jag lika gärna kan slänga iväg en stressblogg i samband med kissepausen mellan jobben, var ju så längesen nu. Det har hänt så mkt, men så lite tid att blogga ^^. Nytt år till att börja med.

Och i andan av nyårslöfte ska jag offentliggöra mitt eget. 2010 - Det kommer bli ett bra år. Ett bättre år. Det bästa året! Det är nu Jag har bestämt mig för att börja må bättre. Tänka bättre och göra bättre ifrån mig. Låter det inte som tidernas bästa nyårslöfte så säg? Och passar det inte perfekt på mig? Super ynket själv =P

Har de senaste veckorna halkat fram i en ständigt nedåtgående spiral och sakerna att ynka, gnälla och sucka om tyckts bara föröka sig. Men nu, lite mindre ynk, lite mera wii ^^ Positivt tänkande, It's on!

1 kommentar:

  1. Låter som klokt tänkande!!! ^^
    Håller tummen för att det går vägen, och ger dig nån välbehövlig rövspark (så gott det går..) ibland så ska det nog bli bra! :)
    *kram*

    SvaraRadera