09 januari, 2010

GOD JUL!

JaAa ni läste rätt. Idag är det 9 januari och idag först ÄNTLIGEN fick jag packat ner alla mina julklappar och åka hem till Lerdal för att dela ut dem. Kändes hur skönt som helst att allt tillslut stämde så att det blev av att alla kunde träffas och få det gjort! En stoOor sten trilla av mitt slitna samvete. Och det var så roligt att komma hem. Jag fick så många paket, bara med sånna bra saker som jag önskat mig =D=D Och fika! Hela köksbordet dallra under tyngden av all julmust, tårta, pepparkakor, munkar och annat sött. Precis så det ska vara *nöjd* ^^ Står fortfarande en påse med julklappar kvar hemma men skönt att det inte är alla kvar iaf!

Se på den! Precis vad jag önskade mig <3
Efter Lerdal plockade jag upp världens bästaste pojkvän Kristofer (Han har bil som startar och startkablar, han bor fem minuter från mitt jobb och han praktiskt taget handmatar mig med Mc Donalds och pizza. För mera ingående detaljerade anledningar får ni boka tid för ett privatsamtal med mig.. ^^), så åkte vi till överby för jag vill ha en mössa. Jag tror jag hatar mössor! HATAR! Finns inga man ser klok ut i. *sur* Alltså blev det ingen mössa. Ingen som har ngn gammal till övers att posta mig? Sen tillbaka upp till Dalsland där lördagens middag serverades hos mor hans, mkt godkänt. ^^ Och nu, på väg till hemköp för att införskaffa gräddfil till kvällens filmkväll hos världens bästaste pojkvän Kristofer (läs tidigare parentes =P).
Mkt Väl Godkänd ledig lördag.

1 kommentar: